Wat als ik niet tevreden ben
Bent u niet tevreden over de manier waarop we u helpen? Bespreek dit dan altijd eerst met uw wijkprofessional. Komt u er samen niet uit?
Dan kunt u op het meldingsformulier aangeven waarom u niet tevreden bent. Wij nemen uw melding zo snel als mogelijk in behandeling.
Heeft u hierbij hulp nodig, dan kunt altijd een meedenker vragen om u te ondersteunen.
Melding verstuurd en dan?
Binnen 10 werkdagen neemt een medewerker contact met u. Samen met u wordt bekeken hoe uw melding verder wordt behandeld. Als wij deze niet kunnen behandelen, dan vertellen we u waar u wél terecht kunt.
Heeft u een besluit van de gemeente ontvangen?
Bent u het niet eens met deze beslissing over de zorg die u gaat krijgen? Dan kunt u bezwaar maken bij de gemeente Tilburg. Een bezwaar wordt namelijk behandeld door de gemeente en niet door Toegang Tilburg. Klik hier om uw bezwaar bij de gemeente te melden.
Bent u niet tevreden over Jeugdhulp? NEem contact op met een ONAFHANKELIJKE vertrouwenspersoon JEUGD
Bent u ontevreden met de jeugdhulp die u ontvangt. Heeft u hier vragen over of ondersteuning bij nodig. Weet dat u ook contact op kan nemen met een onafhankelijke vertrouwenspersoon Jeugd.
Klik hier voor meer informatie over Jeugdstem.